Leírás
Grohe Euphoria XXL System 210 zuhanyrendszer termosztátos csapteleppel 26383 000 (26383000)
vízszintesen elfordítható, 450 mm-es zuhanykar
falon kívüli termosztát Aquadimmerrel
GROHE TurboStat® tágulótestes termoelem
Rainshower® Cosmopolitan 210 (28 368 000) fém fejzuhany
Grohe EcoJoy 12 l / perc
Szórás típusa: Rain
gömbcsuklóval
forgási szög ± 15 °
kézizuhannyal Euphoria 110 masszázs
Grohe EcoJoy® 9,5 l / perc
(27221000)
magasságban állítható csúszóelemmel
Silver Flex zuhany gégecső 1750 mm (28388000)
Grohe polc (26 362 LN0)
minimális térfogatáram 7 l / min.
GROHE DreamSpray® tökéletes szórásért
GROHE StarLight® króm felület
SpeedClean vízkőmentesíthető fúvókákkal
Inner Guide védelem hosszabb élettartamért
TwistFree csavarodásmentes zuhanytömlő
Paraméterek
| Kádtöltő | Kádtöltő nélkül |
| Elhelyezés | Falon kívüli |
| Működtetés | Termosztátos |
Szállítási információ
Általános kézbesítés 2-5 munkanap amennyiben a megrendelt termék van raktáron!
Előfordulhat, hogy a megrendelés leadásának időpontjában az adott termék raktáron lévő ként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott, és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap és eldöntheti, hogy eláll-e a rendeléstől!
Ingyenes kiszállítás kizárólag a megjelölt termékeinkre és 50.000 Ft feletti vásárlás esetén, Budapest körzetére vonatkozik! Ingyenesen szállítható termék mellé további olyan terméket rendel, aminek a szállítása nem ingyenes, szállítási díját értelemszerűen felszámoljuk. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza! Weboldalunkon kiválasztott és megrendelt terméket a Kereskedő a Megrendelőnek e-mailban küldött rendelési visszaigazolás után, a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) a megrendelés során jelzett szállítási címre, házhoz szállítja a szállítmányozó cég (DPD. Tel: /06 1/ 5016200), Pannon Xp Kft. (Tel: /06 1/ 261-8472) vagy saját céges autónk igénybevételével. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza!
Törékeny termékek szállítását, CarryAll Hungary Kft. (ugyfelszolgalat@carryall.hu) szállító céggel végezzük a kellemetlenségek elkerülése végett. Az MPL szállítmányozó cég kiszállítása esetében a várható szállítási idő (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) elérheti a 9-14 munkanapot is. A termék fuvardíja függ a termék nagyságától, árumennyiségtől és a szállítási cím távolságától. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmazza! A termék beérkezéséről, átvételéről kollégáink folyamatosan tájékoztatják Önt a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Fizetési lehetőség, Készpénzzel, Banki előre utalással, vagy Bankkártyával / az oldalunkon OTP Simple felületen/. A számlát minden esetben a termékkel együtt kapja meg a vásárló.
RENDELÉS LEMONDÁSA, ELÁLLÁS: Ezeket az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettük (ÁSZF).
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSNÁL MIRE KELL FIGYELNI!
Nem szeretnénk vásárlóinknak kellemetlenséget és bosszúságot okozni, ezért szeretnénk tájékoztatni önöket, hogy a megrendelt termék átvételénél mire figyeljenek!
Feladás előtt Cégünk meggyőződik arról, hogy a termék sértetlen és minden tartozéka a csomagban van, csak ez után kerül a szállító cég kezébe. Innentől kezdve az Ő kezükben van, hogy a legnagyobb gonddal és körültekintéssel szállítsák ki a kívánt helyre. Sértetlen csomagolás esetén is lehet a kartondobozban, szállítás közben megsérült termék. A szállító cégeknek gyorsan kell dolgozniuk, hogy minél több árut eljuthassanak céljukhoz. Jellemző az "itt írják alá és már rohanok is tovább" mentalitás. Ne essenek bele ebbe a csapdába! Minden esetben a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot és győződjenek meg a sértetlenségéről, hiánytalan meglétéről. Ha ugyanis hagyjuk, hogy a futár elmenjen és utána bontjuk ki a csomagot, akkor bizonyíthatatlan, hogy nem a távozása után sérült, tört el!
Sajnos ebben az esetben a vásárló az akinek a kárt viselnie kell! Ezért nagyon fontos, hogy minden esetben a futár jelenlétében bontsuk ki a megrendelt csomagot!