Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Grohe Rainshower SmartActive 130 Rudas zuhanygarnitúra, 3 féle vízsugaras kézizuhannyal 26576LS0

Grohe
55.990 Ft (44.087 Ft + ÁFA)
Gyártó cikkszám: 26576LS0
Elérhetőség: Rendelésre
Kívánságlista Hogyan fizethetek?

Amennyiben kérdése van a termékkel kapcsolatban hívja kollégánkat a +3630-815-9597 számon!

Színinformation_mark
Fehér
55.990 Ft (44.087 Ft + ÁFA)

Azonnali segítség a vásárláshoz!

Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon nekünk e-mailt.

Nyitvatartás: H-P 9:00 - 17:00

Leírás

az alábbiakból áll:
Rainshower SmartActive 130 kézizuhany (26 544)
zuhany rúd 600 mm
fém falitartókkal
Silverflex zuhanygégecső 1750 mm (28 388 000)
GROHE EasyReach polc
GROHE DreamSpray tökéletes zuhanysugár
GROHE StarLight króm felület
GROHE QuickFix Plus(állítható távolság a tartókonzolok között a meglévő furatokhoz való illeszkedéshez)
GROHE TileFix állítható távolság a felső és az alsó tartón
SpeedClean vízkőmentesíthető fúvókákkal
Inner WaterGuide belső vízvezető cső a hoszabb élettartam érdekében
TwistFree csavarodásmentes zuhanygégecső
átfolyós vízmelegítővel is alkalmazható
minimális kifolyási nyomás 1,0 bar

Paraméterek

Elhelyezés Rudas zuhanyszett

Szállítási információ

Általános kézbesítés 2-5 munkanap amennyiben a megrendelt termék van raktáron!

Előfordulhat, hogy a megrendelés leadásának időpontjában az adott termék raktáron lévő ként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott, és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap és eldöntheti, hogy eláll-e a rendeléstől!


Ingyenes kiszállítás kizárólag a megjelölt termékeinkre és 50.000 Ft feletti vásárlás esetén, Budapest körzetére vonatkozik! Ingyenesen szállítható termék mellé további olyan terméket rendel, aminek a szállítása nem ingyenes, szállítási díját értelemszerűen felszámoljuk. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza! Weboldalunkon kiválasztott és megrendelt terméket a Kereskedő a Megrendelőnek e-mailban küldött rendelési visszaigazolás után, a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) a megrendelés során jelzett szállítási címre, házhoz szállítja a szállítmányozó cég (DPD. Tel: /06 1/ 5016200), Pannon Xp Kft. (Tel: /06 1/ 261-8472) vagy saját céges autónk igénybevételével. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza!

Törékeny termékek szállítását, CarryAll Hungary Kft. (ugyfelszolgalat@carryall.hu) szállító céggel végezzük a kellemetlenségek elkerülése végett. Az MPL szállítmányozó cég kiszállítása esetében a várható szállítási idő (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) elérheti a 9-14 munkanapot is. A termék fuvardíja függ a termék nagyságától, árumennyiségtől és a szállítási cím távolságától. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmazza! A termék beérkezéséről, átvételéről kollégáink folyamatosan tájékoztatják Önt a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Fizetési lehetőség, Készpénzzel, Banki előre utalással, vagy Bankkártyával / az oldalunkon OTP Simple felületen/. A számlát minden esetben a termékkel együtt kapja meg a vásárló.

RENDELÉS LEMONDÁSA, ELÁLLÁS: Ezeket az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettük (ÁSZF).

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSNÁL MIRE KELL FIGYELNI!

Nem szeretnénk vásárlóinknak kellemetlenséget és bosszúságot okozni, ezért szeretnénk tájékoztatni önöket, hogy a megrendelt termék átvételénél mire figyeljenek!
Feladás előtt Cégünk meggyőződik arról, hogy a termék sértetlen és minden tartozéka a csomagban van, csak ez után kerül a szállító cég kezébe. Innentől kezdve az Ő kezükben van, hogy a legnagyobb gonddal és körültekintéssel szállítsák ki a kívánt helyre. Sértetlen csomagolás esetén is lehet a kartondobozban, szállítás közben megsérült termék. A szállító cégeknek gyorsan kell dolgozniuk, hogy minél több árut eljuthassanak céljukhoz. Jellemző az "itt írják alá és már rohanok is tovább" mentalitás. Ne essenek bele ebbe a csapdába! Minden esetben a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot és győződjenek meg a sértetlenségéről, hiánytalan meglétéről. Ha ugyanis hagyjuk, hogy a futár elmenjen és utána bontjuk ki a csomagot, akkor bizonyíthatatlan, hogy nem a távozása után sérült, tört el!
Sajnos ebben az esetben a vásárló az akinek a kárt viselnie kell! Ezért nagyon fontos, hogy minden esetben a futár jelenlétében bontsuk ki a megrendelt csomagot!