Leírás
A lakkozott és vízálló Balance 1200, mélyimpregnált mosdópultot magasfényű fehér színben kínáljuk. Rögzíthető egy SD Balance 500, SD Balance 600, vagy akár két SD Balance 600 falra helyezhető szekrényre, rendelkezésre áll fehér/fehér vagy fehér/grafit kivitelben. Mosdó, vagy csaptelep számára nincs előfúrt nyílás. Ez lehetővé teszi, hogy a pultra rá lehessen szükség szerint helyezni egy mosdót (csak egy középen elhelyezett szekrénnyel) és egy álló csaptelepet. A lap szekrénnyel való kombinálásával nagy tároló- és rakodóterület keletkezik.
Amennyiben a mosdópult egy falra helyezhető szekrényre van ráhelyezve az egyik oldalán, a másik oldalát alá kell támasztani Balance/Comfort 1200 lap tartóval. A mosdópult alá szerelhető egy fehér Balance törölközőtartó.
Paraméterek
| Magasság (cm) | 1.6cm |
| Mélység (cm) | 46.5cm |
| Szélesség (cm) | 120cm |
Szállítási információ
Általános kézbesítés 2-5 munkanap amennyiben a megrendelt termék van raktáron!
Előfordulhat, hogy a megrendelés leadásának időpontjában az adott termék raktáron lévő ként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott, és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap és eldöntheti, hogy elál-e a rendeléstől!
Ingyenes kiszállítás kizárólag a megjelölt termékeinkre és 50.000 Ft feletti vásárlás esetén, Budapest körzetére vonatkozik! Ingyenesen szállítható termék mellé további olyan terméket rendel, aminek a szállítása nem ingyenes, szállítási díját értelemszerűen felszámoljuk. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza! Weboldalunkon kiválasztott és megrendelt terméket a Kereskedő a Megrendelőnek e-mailban küldött rendelési visszaigazolás után, a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) a megrendelés során jelzett szállítási címre, házhoz szállítja a szállítmányozó cég (DPD. Tel: /06 1/ 5016200), Pannon Xp Kft. (Tel: /06 1/ 261-8472) vagy saját céges autónk igénybevételével. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza!
Törékeny termékek szállítását, CarryAll Hungary Kft. (ugyfelszolgalat@carryall.hu) szállító céggel végezzük a kellemetlenségek elkerülése végett. Az MPL szállítmányozó cég kiszállítása esetében a várható szállítási idő (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) elérheti a 9-14 munkanapot is. A termék fuvardíja függ a termék nagyságától, árumennyiségtől és a szállítási cím távolságától. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmazza! A termék beérkezéséről, átvételéről kollégáink folyamatosan tájékoztatják Önt a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Fizetési lehetőség, Készpénzzel, Banki előre utalással, vagy Bankkártyával / az oldalunkon OTP Simple felületen/. A számlát minden esetben a termékkel együtt kapja meg a vásárló.
RENDELÉS LEMONDÁSA, ELÁLLÁS: Ezeket az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettük (ÁSZF).
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSNÁL MIRE KELL FIGYELNI!
Nem szeretnénk vásárlóinknak kellemetlenséget és bosszúságot okozni, ezért szeretnénk tájékoztatni önöket, hogy a megrendelt termék átvételénél mire figyeljenek!
Feladás előtt Cégünk meggyőződik arról, hogy a termék sértetlen és minden tartozéka a csomagban van, csak ez után kerül a szállító cég kezébe. Innentől kezdve az Ő kezükben van, hogy a legnagyobb gonddal és körültekintéssel szállítsák ki a kívánt helyre. Sértetlen csomagolás esetén is lehet a kartondobozban, szállítás közben megsérült termék. A szállító cégeknek gyorsan kell dolgozniuk, hogy minél több árut eljuthassanak céljukhoz. Jellemző az "itt írják alá és már rohanok is tovább" mentalitás. Ne essenek bele ebbe a csapdába! Minden esetben a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot és győződjenek meg a sértetlenségéről, hiánytalan meglétéről. Ha ugyanis hagyjuk, hogy a futár elmenjen és utána bontjuk ki a csomagot, akkor bizonyíthatatlan, hogy nem a távozása után sérült, tört el!
Sajnos ebben az esetben a vásárló az akinek a kárt viselnie kell! Ezért nagyon fontos, hogy minden esetben a futár jelenlétében bontsuk ki a megrendelt csomagot!