Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Wellis Huron E-Max 180 hidromaszsázs kád jobbos Retro csapteleppel WK00199

Wellis
964.060 Ft (759.102 Ft + ÁFA)
Gyártó cikkszám: WK00199
Elérhetőség: Rendelésre
Kívánságlista Hogyan fizethetek?

Amennyiben kérdése van a termékkel kapcsolatban hívja kollégánkat a +3630-815-9597 számon!

964.060 Ft (759.102 Ft + ÁFA)

Azonnali segítség a vásárláshoz!

Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon nekünk e-mailt.

Nyitvatartás: H-P 9:00 - 17:00

Leírás

A Huron egy igazán egyedülálló, letisztult vonalvezetésű hidromasszázs kád, mely megállja helyét még a legigényesebb legmodernebb fürdőhelyiségekben is.

Alapfelszereltség:

  • 3,2 mm vastag akril kádtest
  • műgyanta-üvegszálas erősítés a kádtesten
  • alján 20 mm vastag lemezerősítéssel
  • Keretes lábszerkezet
  • Kádelőlap + 1 oldallap
  • Automata túlfolyó, leeresztő szelep + szifon
  • AJÁNDÉK: kádperem rögzítő szett
  • E-Drive™ masszázsrendszer:
    - 6 Mikro fúvókás V-Concept™ hátmasszázs
    - 4 Midi fúvókás oldalmasszázs
    - 2 Midi fúvókás lábmasszázs
    - 10 fúvókás pezsgőfürdő rendszer
  • LCD kijelző
  • digitális, érintőgombos vezérlés
  • színterápiás világítás
  • csőkiszárító rendszer
  • ózonos vízfertőtlenítés
  • vízhőfoktartó rendszer
  • FM rádió
  • exkluzív színterápiás világítás: 11 db LED a kád oldalán
  • biztonsági zár

Vízmennyiség: 260 l

Paraméterek

Hosszúság (cm) 180cm
Lefolyó Oldallefolyós
Szélesség (cm) 80cm
Forma Egyenes

Szállítási információ

Általános kézbesítés 2-5 munkanap amennyiben a megrendelt termék van raktáron!

Előfordulhat, hogy a megrendelés leadásának időpontjában az adott termék raktáron lévő ként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott, és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben a Vevő telefonos értesítést kap és eldöntheti, hogy eláll-e a rendeléstől!


Ingyenes kiszállítás kizárólag a megjelölt termékeinkre és 50.000 Ft feletti vásárlás esetén, Budapest körzetére vonatkozik! Ingyenesen szállítható termék mellé további olyan terméket rendel, aminek a szállítása nem ingyenes, szállítási díját értelemszerűen felszámoljuk. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza! Weboldalunkon kiválasztott és megrendelt terméket a Kereskedő a Megrendelőnek e-mailban küldött rendelési visszaigazolás után, a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) a megrendelés során jelzett szállítási címre, házhoz szállítja a szállítmányozó cég (DPD. Tel: /06 1/ 5016200), Pannon Xp Kft. (Tel: /06 1/ 261-8472) vagy saját céges autónk igénybevételével. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaza!

Törékeny termékek szállítását, CarryAll Hungary Kft. (ugyfelszolgalat@carryall.hu) szállító céggel végezzük a kellemetlenségek elkerülése végett. Az MPL szállítmányozó cég kiszállítása esetében a várható szállítási idő (amennyiben a megrendelt termék raktáron van) elérheti a 9-14 munkanapot is. A termék fuvardíja függ a termék nagyságától, árumennyiségtől és a szállítási cím távolságától. Kiszállítás a megadott szállítási címre főszabály szerint a főbejáratig / kapuig történik, az emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmazza! A termék beérkezéséről, átvételéről kollégáink folyamatosan tájékoztatják Önt a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Fizetési lehetőség, Készpénzzel, Banki előre utalással, vagy Bankkártyával / az oldalunkon OTP Simple felületen/. A számlát minden esetben a termékkel együtt kapja meg a vásárló.

RENDELÉS LEMONDÁSA, ELÁLLÁS: Ezeket az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettük (ÁSZF).

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSNÁL MIRE KELL FIGYELNI!

Nem szeretnénk vásárlóinknak kellemetlenséget és bosszúságot okozni, ezért szeretnénk tájékoztatni önöket, hogy a megrendelt termék átvételénél mire figyeljenek!
Feladás előtt Cégünk meggyőződik arról, hogy a termék sértetlen és minden tartozéka a csomagban van, csak ez után kerül a szállító cég kezébe. Innentől kezdve az Ő kezükben van, hogy a legnagyobb gonddal és körültekintéssel szállítsák ki a kívánt helyre. Sértetlen csomagolás esetén is lehet a kartondobozban, szállítás közben megsérült termék. A szállító cégeknek gyorsan kell dolgozniuk, hogy minél több árut eljuthassanak céljukhoz. Jellemző az "itt írják alá és már rohanok is tovább" mentalitás. Ne essenek bele ebbe a csapdába! Minden esetben a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot és győződjenek meg a sértetlenségéről, hiánytalan meglétéről. Ha ugyanis hagyjuk, hogy a futár elmenjen és utána bontjuk ki a csomagot, akkor bizonyíthatatlan, hogy nem a távozása után sérült, tört el!
Sajnos ebben az esetben a vásárló az akinek a kárt viselnie kell! Ezért nagyon fontos, hogy minden esetben a futár jelenlétében bontsuk ki a megrendelt csomagot!